Thursday 31 May 2012

31 mei...=)

haha..memg ngade2 baru dpt brg bli online je..
memg sengaje nk besa2kan mate ekkk..
hari ni macam biase bangon 7.30a.m...tu pun da 7.stgah aku leh nak tido2 ayam lg ekk.liat tol bangon pg..masok keje kol 8a.m..memg hebatt tol la kn ary2 g keje lmbt..aku mandi 15 min je..bekpes??memg x la kan ,,pnah lak aku bekpes pg bute,,memg dari dulu lg camtu..pas mandi,pakai baju,sikat rmbot,touchup2 sikit..daa jalan..haha,,mcm mr.bean lak g kelam kbt..ahh aku da biasa cmtu la..memg da x herann sgt..rutin harian aku kt tmpt keje,dtg2 kre duit,then cek rokok..tu je la..slebihnye aku online je sampai ke kol8..trokk siot aku nie..eh tipu je,,xde la camtu trok aku..ade la jgk susun brg2..ni ak sebok nk update blog sbb boring sgt2 la..on fb pon xde pape,twitter lg la..tu aku meroyan update blog..haha..nk mesej wan pon,dia membute je tau nye..memg camni la keje aku ari..haha..sambil2 keje tu snap gambar la hape la...syok sendirinye tol...haha.. kdg2 boring gak ari2 camni..tp ape lau xkeje lg bowink ..duit pon xde..ksiann2..aptb..lg kalau nak bli sesuatu brg tu,,xkan nak merengek kt wan kot..nyampah lak dy kt aku t..so pape pun aku try usaha sndiri..=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...