Monday 28 May 2012

berbisnes la pulak...=)

aku nie memg ske online shopping,kalau da berkenan sgt mesti nak bli..lau x bli rase x puas hati..hehe..masuk ni da 4kali aku bli brg online..stakat ni memang ok la,barang nya sampai kt tangan kite,n aku puas hati gan price nye..tu pun kne bijak memilih la..kalau harga tggi sgt memg aku x bli la..kdg2 dalam gambar je lawa tp da dapat x puaskan hati kte..tu pun kne pandai pilih..last skali ritu beli barang online,owner page tu bg suggestion kt aku jd agent dye..aku pulak memg minat berbisnes..then aku setuju je la..nie pun baru permulaan bisnes..harap mndtgkan hasil la yer..harga beg yg aku bli kt page dy tu x mahal..rm20 je..tp buyer kne like n share page dy baru dia bg rm20..so aku pun watla camtu,nak dapatkan harga 20 punye pasalkan..nak tgk x beg nye cmne??




haaa ni la beg nyer..mula2 tak tahu nk pilih kaler pe..minat merah..minat purple gak..semua cantik..last aku pilih light brown tu,senang nk matching gan baju kaler pe pon..

sekarang ni aku baru mula bisnes jual aksesori gegurl camni la..harap sukses la..hehe..anyway,nak cari handbeg,baju ke,jumpsuits,blouse,tops sila kunjungi page i kay..


NOTE:nak jugak gune ilmu bisnes yg cikgu curahkan mase pom6 dlu....=)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...